søndag 7. april 2013

Gi rom til inspirasjon



With Designs hyllene jeg bare måtte ha opp på veggen. De liver opp i et ellers kaldt miljø, og de er praktiske.



With Designs hyller




With Designs



With Designs favoritter


Det spirer ute og det spirer inne i hodet mitt. Kan det vere et vårtegn eller kanskje et resultat av inspirasjonssettekassen jeg har hengt opp?

Du vet når du er i en ordentlig fin butikk, og du når du går mellom hyller og bord oppdager du inspirerende soner med en gruppe produkter du ikke klarer å gå forbi? Slik vil jeg ha det hjemme akkurat nå. I disse små trekassene har jeg eksponert herlige små ting som får meg til å smile. Jeg har gitt de en form for hedersplass. Planen er å bytte ut eksponeringen jevnlig for å tilføre sinnet nye impulser og idéer. Oppbevaring + dekorasjon = inspirasjon. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar