søndag 9. juni 2013

Bestemor sin kjole



Denne blomsterdrømmen av en kjole kjøpte jeg på Oasis i Trondheim. Oasis er en av nabobutikkene til Norway Designs så fristelsen til å gå inn der kan til tider bli for stor...




Jeg var så heldig å få den sponset av min gode stefar, noe som gjorde meg hoppende glad da jeg i utgangspunktet ikke hadde penger nok til den. Jeg likar ALT med denne kjolen. At den strutter av seg selv fordi den er sydd med kvalitetsstoff som er akkurat passe stivt. At den er velsydd og at rosemønsteret er fargesterkt og prangande, men mest av alt liker jeg den fordi den minner meg om bestemor.

 Ruth Helene het hun, og hun var den fineste bestemoren jeg visste. Hun hadde de fineste kjoler som bestefar hadde tatt med seg fra Amerika, som jeg snek meg til å prøve når hun tok sin daglige middagskvil. Noen ganger viste jeg meg frem til henne, i ein bestemt kjole jeg hadde lyst på, med eit håp om at hun kanskje ville gi meg den, og veldig ofte gikk det slik jeg håpte.  





Ønsker dere en fin søndag!

Follow my blog with Bloglovin

7 kommentarer:

  1. Du er såå søt! :) Kjempe fin kjole!! :D

    SvarSlett
  2. Hvor er smykket fra? Likte det og jeg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Neimen! Søtnos, takk! :) smykket er frå Bikbok! På salg til og med! ;)

      Klem

      Slett
  3. Ruth Helene er et dekkende navn på deg i denne ja!

    SvarSlett
  4. Du e så fine Wenche. Tante verte heilt rørte

    SvarSlett
    Svar
    1. Å tante! <3 Ho var so fin og sjølvstendig ho bestemor, sit igjen med mange gode minner :)

      Slett