fredag 9. august 2013

Møre du bedåre...

Den siste uka har jeg og han fine vært på en liten ferie på Sunnmøre. Hver gang jeg er hjemme blir jeg påminnet mine røtter, og et ellers kaotisk sinn blir lettere og mindre uryddig. Selv om jeg elsker Sunnmøre, og mer lokalt Hareid-Ålesund, så er ikke det tilstrekkeleg nok til at jeg på dette stadiet i livet kan bo her. Mye fordi jeg kjenner tilhørighet til et miljø med design og mote, noe hjemmetraktene ikke har overflod av. Det finnes selvsagt unntak, og jeg har besøkt noen av de for å suge til meg inspirasjon og lykkefølelse. 









- Finingen og jeg på Invit. Den absolutt flotteste interiørkaféen i Ålesund.








- Ingrids Glassverksted i Molovegen i Ålesund.










- Min tidligere arbeidsplass/reservehjem, Farmor Ingvarda, ligger på Ålesund Storsenter og er den desidert fineste butikken til mor og barn. Dette er en krambod fylt med nøye utvalgte varer fra gulv til tak, det kan du være sikker på! "More is more" for alle penga, og du er garantert å bli møtt med ektefølte smil og fantastisk service! 



Until next time skal jeg leve på disse øyeblikkene! I <3 Møre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar