søndag 20. oktober 2013

DIY ordtak poster




«Home is where the heart is», «all you need is love», «every cloud has a silver lining», «life is beautiful » er alle setninger som har vært populære å ha på veggene i norske hjem de siste årene. Jeg har latt meg inspirere av disse romantiske ordtakene, og laget min egen vri på den latinske setningen «Carpe diem». 

Dette må være den enkleste DIY'en noensinne! Bokstavene er stanset ut fra stansemaskinen i papiravdelingen på Norway Designs, og deretter limt på et A3 ark med klebeputer, også kalt mounting squares. 

Som kontrast mot det søte som har vært så lenge, valgte jeg å bruke dette ordspillet med både snert og trøkk, men om den mildere varianten tiltaler deg mer står du fritt til å velge den.

Carpe fucking diem fine folk! ;)



4 kommentarer:

  1. Ingen grunn til å legge noe mellom, er det vel? :D Liker den ærlige stilen din her!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha! Var nesten usikker på om dette var noe jeg skulle tørre å publisere, men skitt au, fint å være ærlig mot seg selv og andre i en hverdag med mye fokus på lykke og det perfekte liv. ;)

      Slett
  2. Haha! Elsk! Jeg har et bilde med teksten 'Life's a beach'. Digger det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hoho! Ordspill er fantastisk gøy! Legg det på instagram, jeg vil se! :)

      Slett