tirsdag 8. oktober 2013

NIB utfordring "Varm, gnistrende høst"













Nå kan jeg definitivt kjenne behovet for å tenne lys på kveldene, og på kalde morgener når jeg trenger påfyll med energi og varme for å starte dagen. Vi har dessverre ingen peis i leiligheten min samboer og jeg leier, noe jeg helt klart savner, men vi, og da mener jeg jeg, prøver å gjøre det lunt og godt ved å innrede med myke materialer og innslag av natur i det lille hjemmet vårt. Jeg var så heldig å få låne med meg hjem den kraftige lysestaken i jern fra jobben min, for å se om den potensielt kan bli et fast innslag i stuen. Jeg tror den vil gjøre en god jobb med å skape et varmt samlingspunkt der vi kan sitte foran noe som kan minne om et ildsted.














































Finfine Norway Designs har fått inn innmari mye fint som jeg sikler etter i disse høsttider.
Her er min MÅ ha liste:

*FUSS puter med geometrisk print 
*Røros Tweed lammeullspledd Color Noise 
*Røros Tweed Kattefot med frynser 
*Housedoctor illustrasjon med ramme "Type it out loud" 
*Semikolon neonrosa notatbøker 
*Iittala lysestake Allas 

Den nydelige butikken Blomster i Byhaven hadde også mange fine høstnyheter å by på! Blant annet telyseholderne i tre, den hvite vasen med strikket uttrykk, de rustikke trekassene og de delikate glassflaskene. Trykk her om du vil følge med på nyhetene som kommer frem til jul hos Blomster i Byhaven på facebook!

For meg er dette oppskriften på en varm, gnistrende høst!

-W-

12 kommentarer:

  1. Så fin , lun stemmning på bildene :)
    Lykke til !

    SvarSlett
  2. Det såg veldig koseleg ut ! Varme fine fargar og eit mjukt inntrykk

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja nå forbereder vi oss på å gå i hi! har dere peis? :)

      Klem

      Slett
  3. Beautiful room, great candlesticks :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder som alltid! Og hvor er gulvteppet fra?
    Lina

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk å takk :) Gulvteppet ble kjøpt på tilbud på Living for en stund tilbake siden. Vi betalte vel 1500,- for det, men det var ikke spesielt dyrt i utgangspunktet.

      Slett
  5. Utrolig flott og stilig! Et av mine yndlingsbilder denne gangen!

    SvarSlett
  6. Hei på deg, og takk for besøk hos meg :-) Veldig hyggelig! Kjempe fint innlegg du har laget, synes absolutt jern-staken må få en plass hos deg. Og den kreative teipen på veggen var stilig :)

    Lykke til til deg :)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig, takk! :) Uff, ja, den er altfor fin til å la være! Jeg er nok litt svak for dekorasjonsteip, er så gøy å leke med:) Ønsker deg en fin dag!

      Klem

      Slett