onsdag 13. november 2013

I skog og mark med Per Spook




I helgen var jeg i hjemtraktene for å sortere i ting og barndomsminner jeg har samlet opp igjennom årene. Mye gikk i kast-haugen, men dette yndige porselenet fikk bli. Jeg fikk dette i gave da jeg var mye yngre, og så vel ikke helt verdien i det, men i dag ser jeg det med nye øyne! Serien Kongle er designet av den norske moteskaperen Per Spook, som er mest kjent for sin formidable suksess som klesdesigner i Paris, der han blant annet gikk i lære hos Christian Dior! Denne mannen er et multitalent, og helt klart en man kan hente mye inspirasjon fra. Siden serien er inspirert av den rå og nordiske naturen, ble det naturlig for meg å ta med porselenet ut i sitt rette element.













Fin uke videre!




5 kommentarer:

  1. Å, så lekre og herlige bilder!!! Så kreativ du er :)

    SV: Tusen takk for så fine og støttende ord, Wenche!
    Eg setter stor pris på det <3

    Varme tanker og oppmuntring er vel så viktig som donasjoner, takk fine du!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha Regine! :)

      Godt å høre, da får jeg pøse på med det i stedet! Og det blir jeg jo ikke alene om ;)

      Ønsker deg en fin dag! <3 Mange klemmer

      Slett
  2. Wow, for noen vakre bilder!
    Og for en flott blogg du har! Hit kommer jeg tilbake!
    Monica

    SvarSlett
  3. Nydelige bildet av et nydelig servise! Love it!

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig! Takk, og fortsatt god helg til deg! :)

      Slett