mandag 9. desember 2013

Julegavetips - Trefjøl med budskap!











 Atter en gang har designkollektivet Leik lansert enda et nydelig produkt, og denne gangen er det en bambusfjøl med lasergravert sitat som har kommet til live. Fjøla er bærekraftig, miljøvennlig og slitesterk - og egnet for direkte kontakt med mat. Tross det har jeg ikke turt å bruke min enda, fordi akkurat denne fjøla finnes det bare en av. Jeg var så heldig å få dette trykket helt for meg selv!  Flere trykk, og Leikprodukter finner du i eplabutikken deres.

Om du som meg er litt treg med julegavene, er dette definitivt noe å tenke på. Til de du ikke kjenner så godt, eller de du kjenner ekstra godt og vil gi noe spesielt. Pakk mandler, sjokolade eller litt tørket frukt sammen med fjølen i en cellofanpose, og du har en omtenksom og personlig julegave!


Ha en finfin uke!










8 kommentarer:

  1. Så utrolig flott den var og en genial julepresang!!
    Flott bidrag du deltar med i NIBs utfordring:) Lykke til!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er den ikke søt? :) Perfekt julepresang!
      Takk skal du ha, krysser fingrene!

      Klem <3

      Slett
  2. Så kult:))
    God ide!
    Tror kanksje jeg skal lage meg en slik ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de er veldig flinke :) Har du freser til å lage en sånn fjøl? Imponert!

      Slett
  3. Tusen takk for bra tips, har ikke hørt om disse før, men elsker fjøla :)
    God helg!
    L

    SvarSlett
  4. Superfin fjøl! Vi selger den på Norway Designs i Trondheim, Oslo også, tror jeg ;)

    SvarSlett