torsdag 27. februar 2014

En skatt til kjøkkenet!









Jeg syns nesten jeg starter alle blogginnlegg med ordet "hjelp!" for tiden. Det blir jo fort at man skylder på lange dager med prosjektjobbing, restaurering av møbler og til og med noen late timer på sofaen. 

Og i løpet av de late timene jeg tilbringer på sofaen med beina høyt, tråler jeg finnannonsene til den store gullmedalje. Som jeg har sagt så mange ganger før så er jeg STOR tilhenger av Finn.no, og det er og forblir en gullgruve. Man må jo selvsagt være litt på hugget for å få kloa i de største skattene, og dette tranchérbordet er altså et nytt tilskudd til samlingen. Det er så rustikt som det kan bli, for det har jo hatt et helt liv før meg. Det gir en utrolig god følelse, samtidig som man blir litt ekstra glad i det.  

For øyeblikket fungerer den som en forlenging av kjøkkenet, der nespressomaskin, kaffekopper og annet nips kan få stå. Men jeg har på følelsen at den vil være på konstant flyttefot, rundt i leiligheten, alt ettersom hvor jeg vil lage fine stilleben. 

9 kommentarer:

  1. Så stilig! :) Har aldri brukt Finn, kanskje ej må starte no ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Herre min hatt, da e det på høg tid at du prøva! ;) Utrulig kjekt, nesten bedre enn å kjøpe nytt! :D

      Slett
  2. For et fantastisk nydelig bord!! Er ikke så aktiv på finn selv, men snuser ofte rundt i bruktbutikker som jeg egentlig syns setter ganske stive priser på ting de selger.
    Men gratulerer med en ny skatt! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Følte meg heldig der! Smerter meg liksom ikke å betale for noe som har personlighet, selv om det er litt rust på ;) Enig med deg, men du har kanskje ikke vært innom Antikk og Brukthallen på Sinsen? Det ser helt bomba ut der, men de har ihvertall mye lavere priser og mulighet for å prute ;)

      Slett
    2. Nei der har jeg ikke vært. Har lagt igjen mest penger på Grei antikk vel Hole. Men skal absolutt ta en titt innom Antikk og Brukthallen. Takk for tips!
      Ha en fin fin dag! :)

      Slett
  3. verdens beste syltetøy!!!!!!!!!!! og superflott bord Wenche=) du e so flink atte=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Yes I know!! Elska den, virkelig! <3 Hihi, takk skal du ha søta :)

      Slett
  4. Så tøft!!
    Og så utrolig kult med det rustikke, slitte, gamle mot de nye skattene på toppen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Det blir jo fort litt kjedelig med bare design og rene linjer, så det er fint med en kontrast. Tingene blir jo på en måte presentert i et "nytt lys", som sikkert gjør at man setter mere pris på det man har :)

      Fin kveld til deg!

      Slett