lørdag 8. februar 2014

NIB-utfordring "Tapetinspirasjon"



Nå tipper jeg de fleste har fått meg seg lanseringen av den nye serien Bråkig på Ikea. Jeg har lagt min elsk på dette tapetet, og skulle så veldig gjerne tapetsert en hel vegg med det lekne mønsteret. Siden jeg leier og ikke eiger, blir det til tider vanskelig å få utfoldet sin egen kreativitet til det fulle, men dette er heller ingen dum måte å fornye på hjemme! 

Nok en utfordring er over, og jeg gleder meg allerede til neste. Klikk deg inn på norske interiørblogger for litt inspirasjon, der finner du flere bidrag med spennende tapeter! 

God helg til dere.





9 kommentarer:

  1. Kjempe lurt - og et nydelig bilde du har tatt her :-)
    Håper dagen din blir fin. Klem fra Monica.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Monica :) Man må vel bare gjøre det beste ut av det lille man har ;)
      Fin kveld til deg! Klem

      Slett
  2. Flott det var!!
    Smart og ramme inn når man ikke kan kle veggen med det:))
    Lykke til i utfordringen ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha! :) En veldig enkel og ren løsning, men det fungerer ;)
      Hjertelig! <3

      Slett