lørdag 19. april 2014

Enda en mummikopp!






Som liten ville jeg helst bo i mummidalen, og være med på spennende utflukter og få smake på et av måltidene bare mummimamma kunne lage. Fortsatt kan jeg ta meg selv i å drømme om å bo i et rundt hus, med et utkikkstårn på toppen der min bedre halvdel kan skrive sine erindringer, akkurat som mummipappa. Men da mannen har skrekken for runde former i arkitetur tror jeg det må bli med bare drømmen...

En av grunnene til at jeg liker mummikoppene så godt er fordi de hjelper meg å bevare det kreative barnet i meg, i tillegg til at de er ikke så rent lite dekorative. Jeg har lenge vært på jakt etter jubileumskoppen av det begrensede antallet med et brillepar på innsiden, og var i ferd med å gi opp da jeg innså at de var utsolgt i hele Oslo. Til min store glede og overraskelse hadde Norway Designs i Trondheim koppene på lager, og var så snille å sende meg en i posten sammen med litt påskekos. Velkommen skal den være! 

Fortsatt god påske :)

2 kommentarer:

  1. He ingen mummikoppa sjøl, men dei e veldi søte :)

    SvarSlett
  2. Og veldig gode å drikke av! :)

    SvarSlett