fredag 4. april 2014

Endelig hjemme!




Endelig er vi kommet i hus i Iladalen, og her tenker vi å være fremover. Fra første stund kunne både mannen og jeg kjenne at NÅ, var vi endelig hjemme! Det er ikke store leiligheten, men en nett liten sak på 31 kvadrat med balkong og utsikt over en park. Det at den er liten gjør det koselig og intimt, og selv om en litt større garderobe kunne kommet til nytte, har vi akkurat det vi trenger. 




Visste du forresten at grått linoleumsgulv er på vei inn igjen? Neeida, vi tenker selvsagt å legge parkett på gulvet, men det er jo litt morro å få se før og etter bilder? :)




Dette er bare en liten smakebit på hvordan vi har det, og med litt innsats vil leiligheten få et mer personlig preg. De avsluttende detaljene, som har så mye å si for rommet, de skal jeg kose meg med! Stay tuned..

God helg til dere!

15 kommentarer:

  1. Flott heim, Wenche :) God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Sei du? ;) Du he jo deen fantastiske leiligheta! Fortsatt god helg <3

      Slett
  2. Så fint :) Vil du vinne en påskegave kan du delta i min give away nå ♥ ha en fin helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Fin helg til deg også!

      Slett
  3. Så fint:)
    Og kjekt med møbler som rommer mye når man ikke har så stor plass:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Beståmøbelet var en viktig del av stuen med tanke på oppbevaringen, så veldig fornøyd med den:)

      Fin lørdagskveld til deg!

      Slett
  4. Dans på det gulvet du har sier nå jeg ;) Godt at dere finner dere til rette, også liker jeg at vi bor langs samme bussruta nesten alle Oslobloggerne! Klem, L

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha! Du er skjønn du Lina :) Vi skal så absolutt danse på det, men så absolutt legge parkett over det etterhvert også ;) Å det har jeg ikke tenkt på, litt av en gullrekke!

      Klem

      Slett
  5. Kjempe fin sofa. Hvor er den fra? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den heter North Sofa og er fra Bolia :)

      Slett
  6. Må jeg spørge om du synes sofaen er god at sidde i? Har nemlig læst den ikke skulle være det? Er i glade for den?

    SvarSlett
  7. Veldig fin tv- benk, hvor er den i fra?

    SvarSlett
  8. Which carpet is it? Is it also from Bolia like the sofa?

    SvarSlett