mandag 30. juni 2014

Trykk pause



Det har blitt nevnt både på instagram og i et tidligere blogginnlegg, at jeg har blitt syk. Og jeg har vært litt tvilende til å snakke om dette, mye fordi jeg ønsket at bloggen skulle være et fristed for meg, men mest fordi det skal være et sted for dere til å finne inspirasjon og skaperglede.

Fra første dag med svimmelhet var jeg fast bestemt på å være positiv, holde kreativiteten oppe og gjøre småprosjekter på de gode dagene. I dag er det nøyaktig tre måneder siden jeg ble syk, og jeg synes det er trist å se at både instagram og blogging ikke har gått upåvirket hen. Etter lange perioder med lite aktivitet, har haugen med dårlig samvittighet vokst seg større og større. Og jeg føler helt klart et ansvar overfor for dere som leser bloggen min, å forklare hvorfor ting ikke har vært eller er som før.

Det er vel bare å innse at også interiørbloggere blir syke inni mellom, og nå som jeg omsider har tatt steget med å være åpen om dette, gir jeg meg selv lov til å trykke på pauseknappen. Jeg håper dere holder ut med meg, og titter innom av og til. Så glimter jeg til med nye blogginnlegg på de gode dagene.

Få ord kan beskrive hvor mye glede jeg har fått av å blogge, i form av muligheter, nye vennskap og hjertevarmende kommentarer fra dere. Det må dere vite! Jeg håper dere trykker på pauseknappen, og nyter varme og bedagelige sommerdager dere også!

God sommer!

10 kommentarer:

  1. Fortsatt god bedring, søte Wenche! Håper du blir frisk snart, og får ein god sommar!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hege, det varmar :) God sommar til deg også! <3

      Slett
  2. Jeg krysser fingrene for at formen din blir bedre og bedre! Så vondt å tenke på at du er svimmel og dårlig, og ikke orker å gjøre det du har så lyst til - og er SÅ flink til! Sender mange klemmer og gode tanker! :-*

    SvarSlett
    Svar
    1. Å Ann Merete, du skriver så fiint! Det skal sies at jeg har merket bedring fra mnd til mnd, men fort går det dessverre ikke :p Jeg krysser også fingrene, og håper at sommeren vil gjøre underverker! Om vi ikke sees/snakkes så ønsker jeg deg en god sommer :) Mange klemmer tilbake <3

      Slett
  3. Jeg følger deg og titter innom når du er tilbake jeg vet du, i mellomtida sender jeg mange varme tanker og ønsker deg gode dager på tross av dårlig form! God-klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er godt å vite, vi får som sagt heie på hverandre litt fremover!
      Takk det samme Lina, tenker på deg! <3

      Slett
  4. Trykk på pause du, og kos deg med familie og sommer:)
    Og konsentrer deg om og bli frisk!
    Vi venter vettu:)

    MASSE god bedring, og god sommer ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hjertevarmende ord, det gir mye glede! <3
      Husk å trykke på pauseknappen selv inni mellom :)

      God sommer!

      Slett
  5. Pause er viktig og spesielt når kroppen sender signaler som må lyttes til. Jeg vet alt om hvordan det er å sette livet på pause, og det er helt, helt pyton for kreative mennesker. En dødare rett og slett, men vi står jo opp igjen fra de døde vi også, gjør vi ikke? Vi bare trenger litt tid. Stor klem til deg, håper du er bedre. <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja der sa du det! Kan jo gå på veggene av mindre! Men det er vel noe med det å lære seg at det ikke trenger å være fullt på timeplanen, og kanskje er det sunt å kjede seg litt inni mellom? Det har jeg ihvertfall fått god kjennskap til nå ;) Takker for omtanke og sender klemmen rett tilbake <3

      Slett