mandag 26. august 2013

Åpent showroom hos Keiserne

























"Keiserens nye trær" er en setning som har dukket opp i sosiale medier med jevne mellomrom, noe som gjorde meg enormt nysgjerrig da instafeeden min fortalte meg at de hadde dørene åpne for kunder og handel i et sjarmerende lokale på Møllenberg. De har som kjent en nettbutikk fylt med interiør til en hver smak til et hvert hjem, og det var derfor litt ekstra spesielt å få lov til å ta turen innom for å se, ta og føle på. Dette var blant annet noe av det jeg satt igjen med.

Kobber - nyanser i plomme - OYOY - natur - myke tekstiler - Lucie Kaas - jordtoner - kelim - neon - Bungalow - sorthvitt - Kähler - vaser - blokkprint - Omaggio - krukker - skjærefjøl - Liebe - røffe teksturer

4 kommentarer:

  1. Fine bilder og fargar.
    takk for tipset , den butikken må eg besøke :)

    SvarSlett
  2. Så deilig å se butikken gjennom andre øyne!
    Nydelige bilder, takkk for besøket :)
    Keiserklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det gjer meg glad! Det må jo bli vakre bileter i ein så fin butikk!
      Hokus pokus bagen frå OYOY skal få vise seg fram i neste blogginnlegg om de vil ta ein titt! :)

      Klem

      Slett