fredag 11. oktober 2013

IG-konkurranse #minkeisercollage




For et par uker siden arrangerte gutta bak Keiserens nye trær en gøyal instagramkonkurranse med muligheten til å stikke av med en giveaway innenfor en prisramme på 3000,-. Det er ikke småtteri folkens! Oppgaven gikk ut på å sette sammen en collage med produkter man ville vinne fra nettbutikken, og krysse fingrene for å bli trekt ut som vinner. Jeg er litt ekstra glad i konkurranser der man blir gitt en oppgave man må løse kreativt, surprise surprise, og da jeg ofte setter sammen collager i photoshop for morro skyld passet dette meg som fot i hose!

Etter en nervepirrende ekstraordinær finale med avstemming mellom 4 finalister, kom meldingen jeg så inderlig hadde håpet på; "12 points/douze points goes to @WencheWith!" Ja faktisk, for det var det de skrev, artige karer. O'glede og lykke i heimen!!! Og så takknemlig jeg er ovenfor de som stemte meg frem, det varmet veldig! Nå gleder jeg meg som et lite barn til å hente alle de nydelige tingene og få vist de frem til dere, og ikke minst gi de en plass i hjemmet vårt.

Ønsker dere en strålende helg! :)

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å sjå premien!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du ser på den! Det er det som er på collagen! ;)

      Slett
  2. Gratulerer!
    For en ønskedrøm å vinne, gleder meg til å se premien.

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg :)

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Ja det blir ikke bedre:) Gleder meg til å få vist den frem på bloggen!

    Fin uke tilbake til deg!

    SvarSlett