onsdag 28. august 2013

Drømmen om et kontor

Home office ideas




Storage containers for the office






Jeg har alltid noe jeg har lyst på, lyst til å gjøre og strekker meg etter. En sunn og fin egenskap i teorien,  men som kan bli litt slitsom til tider da tålmodighet ikke er min sterkeste side. Denne gangen drømmer jeg om et hjemmekontor, en kreativ oase der arbeidsbordet er plassert mot eit vindu, med utsikt over et grønt landskap der jeg kan skimte sjøen og fjøra. Det er nemlig akkurat slik jeg har vokst opp, fantastisk er det! Sukk...

Frem til jeg har råd til huset som følger med utsikten over det grønne landskapet, skal jeg kose meg med utsikten over mine favorittillustratører Darling Clementine, Seventytree og Therese Aamodt Design. Apropos plakater. Jeg tok med meg en liten treat fra inspirasjonsbesøket i showroomet til Keiserne. En underlig fin pose i plast som fungerer ypperlig til oppbevaring av ruller med papir og posthylser. For ikke å snakke om hvor fin den hadde vært til oppbevaring av kosedyr og lignende på barnerom! Oppbevaringsposen er fra det danske designfirmaet OYOY og har blitt navngitt Hokus Pokus Bag.

Om du er nysgjerrig på OYOY kan du klikke her.

Ha en fin onsdag!







4 kommentarer:

  1. Planen din høyrest perfekt ut :)
    Ein må sjå sjøen ja.

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal kome på besøk til deg og låne sjøen din litt! ;)

      Klem

      Slett
    2. Jaaa. det gledar eg meg til. Velkomen

      Slett