søndag 11. mai 2014

Terracottapotter og andre buskevekster



Terracottapottene og de grønne vekstene har inntatt balkongen, og jeg planter, potter om og koser meg i det fine været. Det er vel like naturlig som det er rart at man blir salig av å jobbe med levende vekster, men det blir jeg, salig altså. Det er noe med det å få fregner på nesen og få skitt under neglene som kjennes så riktig. Med værforandringer forandrer også stilen i hjemmet seg, og nå er det røffe og ujålete materialer som gjelder. 





Grå matte, eplekasse, røffe terracottapotter og spade redskap fra Granit.
Glatte terracottapotter fra Plantasjen. Lyslykt fra Ellos, og krakk fra Keiserens nye.
Pute dipdye fra HM Home.



Ikke glem Gardeners Hand Therapy håndkremen fra Crabtree & Evelyn. Fås kjøpt på Bolina og andre livsstilsbutikker.


Ønsker deg en strålende dag!





6 kommentarer:

  1. Så koselig prosjekt:)
    Fine bilder ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg storkoser meg ihvertfall! :) Takk <3

      Slett
  2. Masse fine bilder! <3
    Her plantes det også for fullt! Aldri egentlig hatt sansen for terracottapotter, men nå elsker jeg dem!
    Ønsker deg en flott "grønn" dag!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff så treg jeg er å svare! Tusen takk! :) Jeg har følt akkurat det samme, men det er vel noe med det å bli eksponert for en ting gjentatte ganger som gjør at man til slutt "aksepterer" det man ser på ;)

      Kos deg videre med plantingen og nyt tiden fremover!

      Klem

      Slett
  3. Det føles så godt å kunne plante, grave, dulle og kose seg i vårsolen! :)
    Nydelige bilder og fargene dine harmonerer så godt sammen.. Stå på videre, flinke deg <3

    Ha en herlig uke!
    *klem fra Heidi*

    SvarSlett
    Svar
    1. Kunne ikke sagt det bedre selv, det er herlig :)
      Så hyggelig å høre, det varmer veldig <3

      Herlig uke videre til deg!
      Klem

      Slett