torsdag 10. april 2014

Grønt i hjemmet!



Med vestlandsblod og umiddelbar tilgang til skog og mark er jeg utrolig glad i grønne planter. Nå som vi går mot sommer skal både balkong og stue fylles med terracottapotter og spirende vekster. Tross mine brune fingre har jeg kjøpt et oliventre, som i følge gartneren på plantasjen er en ganske krevende plante å holde ved like, men jeg tar utfordringen!

For noen dager siden fikk jeg konstatert at jeg har krystallsyke, og nå kjennes det ekstra fint å ha levende ting rundt seg som trenger både stell og kjærlighet. Litt krystallsyke stopper ikke meg fra å lage det hyggelig rundt meg, så jeg har gått til innkjøp av en nydelig dekorasjonskuppel der de grønne plantene kan få stå hver sin gang. 








* Glasskuppel fra Åhléns * Terracottakrukke fra Granit * Saks fra Hay * Kaktus fra Ikea




God lillelørdag til dere! 

6 kommentarer:

  1. Åh, ikkje noko kjekt med krystallsjuke :/ God bedring! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikkje veldig nei, men det går fint :) Takk skal du ha Hege! <3

      Slett
  2. Så lekkert!!
    Jeg elsker hvitt og grønt - planter er fiiiint ♥

    GOD bedring!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Planter er så nydelig, kjenner jeg blir glad i hele meg!

      Takk <3

      Slett
  3. Håper krystallsyken er borte for lengst! Så fint du har det

    SvarSlett
    Svar
    1. Dessverre er den ikke det! Tror nok jeg har blitt feildiagnostisert :p
      Tusen takk :) Fin helg!

      Slett