tirsdag 21. januar 2014

Black and white

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 


Noe nytt, noe gammelt nytt. Regardless er det vakkert, og jeg ønsker meg stort sett alt på denne collagen. Lenge leve materialisten i meg! Ferm Living har lansert ny kolleksjon og en rekke av produktene deres er i sort hvitt, med de grafiske linjene som Ferm er kjent for. Ta en titt her, jeg er fra meg av begeistring!

 Jeg dras mot disse rene, enkle linjer som gir sjelero og rydder opp i et kaotisk hode. Jeg er svak for kontraster, og liker det tydelige uttrykket. Det sorte mot det hvite blir ikke for hardt for meg, og jeg ser fordelen i å ha ikke-farger da det blir lettere å legge til en kontrastfarge i form av assessoarer og bytte de ut når jeg går lei. Jeg er som nordmenn flest, litt redd for å male veggen i en sterkt kulørt farge i tilfelle jeg angrer, nei, best å male den hvit. Og om du også er som meg, så er ihvertfall disse favorittene klare vinnere i mitt sorthvite hjem! 

God uke til deg :)

10 kommentarer:

  1. Oii, så masse fint :) Likte fjøla og putene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Samme her! Ferm Living er flinke, tror nok den nye kolleksjonen kommer til å selge til den store gullmedalje! :)

      Slett
  2. Her var det masse fint ja!! Ferm Living har så mye lekkert ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ferm vet du, de vet hva de driver med ;) <3

      Slett
  3. Elsker Ferm Living sine produkter!
    Og jeg elsker alt på dette bilde :-)
    Lever i et sorthvitt hjem jeg også… hihi…
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha! Da er vi i samme båt, mange av oss ;)
      Nyt i ditt sorte og hvite hjem! :)

      Klem

      Slett
  4. Oh, uflaks for meg at jeg har shoppestopp akkurat nå... Liker spesielt putene! Jeg får kanskje se om jeg kan finne meg noe likt stoff og sy noen? :) Ferm Living får det til sesong etter sesong, synes jeg! Kan forøvrig skrive under på at kostebrettet fungerer veldig bra i tillegg til å være lekkert, vi har det hjemme.
    Ha en fin dag! Gøy at du har flyttet til Østlandet, kanskje vi treffes på et bloggtreff eller noe snart? ;)

    Klem, AM

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det var noe med den timingen da? :P Ja, de er utrolig flinke, ønsker meg noe nytt hver sesong! Så du har kostebrettet? Jeg var på Granit på Frogner, men der var de utsolgt..Så langt trives jeg som baare det! Jeg har faktisk planer om å delta neste gang det arrangeres, så da treffes vi nok! :)

      For the record: Jeg syns du er utrolig fornuftig som stopper opp og tenker deg litt om, for vi kjøper veldig mye unødvendig i dette landet. Flinka! :)

      Klem

      Slett