søndag 5. januar 2014

Julefeiring og en ny start














Et lite hus fylt med familie, de beste julefilmene på rekke og rad, mette mager, hunder og barn som løper mellom benene mine, gaver, latter og smil. Det er fine stunder, og det var slik jeg feiret jul i Sørfjorden.

Jeg elsker julen og alt som hører med, men ønsker hverdagen velkommen. Det er noe med å plukke ned julepynt og lagre det i esker, som er litt befriende, som en renselse og en ny start på året som skal komme. Og en ny start skal det bli, med store bokstaver. Jeg har ikke bare pakket ned julen, nå er hele livet mitt lagret i esker merket "Oslo", og jeg klarer nesten ikke å vente til jeg er tilbake i hovedstaden igjen.

Ønsker dere alle en fin, ny start på året!


4 kommentarer:

  1. Herlige bilder Wenche. Bloggen din ligger som en favoritt som jeg stadig kikker innom:) Lykke til med flyttingen, jeg gleder meg allerede til neste innlegg.

    Klem fra Ane :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ane!

      Såå hyggelig å høre, jeg kikker stadig innom din instagramfeed, også en favoritt! ;) Takk for det, vi bærer og vasker om hverandre, og gleder oss til å komme i hus i Oslo. Ja det blir spennende, også i en helt ny leilighet da gitt!

      Stor klem tilbake :)

      Slett
  2. SÅ kjekt med flytting syntes jeg, hvertfall å komme i hus :) Og gratulerer med ny leilighet, enten om det er kjøp eller leie. Jeg er sikker på at det blir nydelig fint etter at eskene er pakket ut. Gleder meg til å se bilder - det er jo sånn verden har blitt nå, at vi deler med oss ;) Men det er jo gøy. Fortsatt fin mandagskveld <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg liker veldig godt å flytte selv, men de første dagene med intens pakking, bæring og kjøring kunne jeg nok vært foruten ;) Gleder meg utrolig mye til å komme på plass, tross at det er i en noe klinisk studentbolig..Jeg skal gjøre mitt beste for at også DET kan bli koselig, tenker å legge ut før og etterbilder :)

      Ps. Jeg liker at vi deler med hverandre, man får jo vennskap på kryss og tvers av landet! :)

      Klem Wenche

      Slett