mandag 27. januar 2014

London here we come!



Hadde det fantes prisutdelinger for "Mother of the year" hadde definitivt min mamma stukket av med den! Bursdagen min er rett rundt hjørnet, og i den anledning fikk jeg tur til London i presang. For meg som i løpet av mine snart 26 år, aldri har vært i London, blir dette en stor opplevelse! Ikke bare fordi det er London, men også fordi det er første gang mamma og jeg reiser på tur, bare vi to. Det i seg selv er jo en gave! Mammadalt sier du, guilty as charged. Avreise er i morgen, og jeg har mange små sommerfugler i magen. Deilig! Nå blir det fine dager med Phantom of the opera, shopping i Oxford street, koselige kafébesøk og mange, mange bilder! 

Ønsker deg en flott uke! :)

5 kommentarer:

  1. Heldige du e! :) Ej he vore to gonga i London, berre gle dej! Der e so fantastisk å ver. Tok me mej mannen i 2012, storkosa oss. Kjenne det kan ikkje bli lenge til neste gong, for når du he vår der so lengta en tilbake. God tur!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklager for sent svar, her har det gått i ett! :P Det var en fantastisk tur, men vi skulle gjerne hatt flere dager til å utforske mer kjenner jeg. Så neste gang jeg drar dit, tror jeg nok det må bli fire netter i London!

      Slett
  2. Kos deg masse! Jeg var sist uke, hele fem dager. Kan anbefale Portobello Road og generelt Notting Hill foruten om Oxford Street og Regent Street. Det er i gater utenom byen man virkelig finner det man ikke alltid finner andre steder :)

    God Tur!

    SvarSlett
  3. KOs dere masse!!
    Jeg og snuppa mi på 15 var der for noen helger tilbake, og vi bodde i Oxford Street - heaven!!
    Jeg hadde heller aldri vært der før, og jeg er 37!! hehe:))
    En skikkelig koselig mor-datter tur er sååå verdt det:) ♥

    SvarSlett
  4. Have you ever considered about including a little bit
    more than just your articles? I mean, what you say is valuable and all.
    However think of if you added some great visuals or video clips to give your posts more, "pop"!
    Your content is excellent but with images and video clips, this website could undeniably be one
    of the greatest in its field. Terrific blog!

    My web blog; search engine optimisation devon

    SvarSlett