onsdag 8. januar 2014

NIB-utfordring "Blanke ark på kjøkkenet"

En prydelig hyllest til kjøkkenet; Trekasse, marmor, hvitt porselen, trefjøler, skandinavisk, nordisk interiør


En prydelig hyllest til kjøkkenet; Trekasse, marmor, hvitt porselen, trefjøler, skandinavisk, nordisk interiør


En prydelig hyllest til kjøkkenet; Trekasse, marmor, hvitt porselen, trefjøler, skandinavisk, nordisk interiør



Nytt år, ny utfordring og NIB har disket opp med en kjøkkenutfordring med tittelen "blanke ark på kjøkkenet". En helt fantastisk utfordring, som jeg skulle utnyttet godt, om jeg bare hadde hatt et kjøkken! Som dere sikkert har fått med dere er jeg på flyttefot, og bor midlertidig på skift hos både svigerforeldre og min kjære mamma. Hell i uhellet er at jeg for noen dager siden følte trangen til å style litt, og endte opp med denne samlingen av gjenstander som er klare favoritter fra kjøkkenet vårt. SÅ, om jeg hadde hatt et kjøkken, skulle denne komposisjonen, nærmest en hyllest, fått pryde kjøkkenbenken. Osten kunne jeg med fordel satt inn i kjøleskapet...


NKI nettstudier er månedens sponsor, og deler ut et gavekort på hele 10 000 kr for den heldige vinneren. En flott mulighet til å lære litt mer om interiør for de mange interiørgale sjeler der ute. Titt gjerne innom facebooksiden og bloggen deres! 


Finfin uke videre til dere :)



10 kommentarer:

  1. Så fint bidrag!
    Og for en fin blogg du har.
    Gleder meg til å titte innom her igjen.
    Lykke til i utfordringen.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det gleder meg å høre.
      Krysser fingrene!
      Fin dag til deg også :)

      Slett
  2. Så herlig bidrag!
    Det første bilde traff meg virkelig :)
    Lykke til.
    Klem May Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så hyggelig! Det liker vi :)
      Takk, og lykke til selv!

      Klem

      Slett
  3. Kjempeflott! :) Flinke du e!

    SvarSlett
  4. For en herlig styling, dette kan du, det er det ingen tvil om! :) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, søte du :) Fin søndag til deg også!

      Slett